Я досліджую світ

16.04.21р. 

Урок 8. Як керувати своїми емоціями?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2)
  • картка для творчої роботи (попроси рідних за можливості роздрукувати її).

Привіт, друже чи подруго! Який у тебе настрій сьогодні? А чи пригадуєш ти, як рідні дізнавалися про твій настрій навіть тоді, коли ви про нього не говорили? Як гадаєш, на що вони звертали увагу? Сьогодні ми поговоримо про те, як можна розмовляти без слів.

Розпочинаймо!

  1. Покажемо, який у нас гарний настрій, виконуючи руханку-забавлянку. Можеш виконати її разом зі своїми рідними.

  2. Вмостися зручно, відкрий підручник на сторінці 87 і уважно роздивись комікс.
    Можеш завантажити презентацію і роздивитися комікс ще краще.
    ЗАВАНТАЖИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
    Зателефонуй комусь зі своїх однокласників чи однокласниць та обговори відповіді на такі запитання:
    • Чому люди не завжди реагують на жести?
    • Для чого нам потрібні слова? Коли можна щось сказати жестами, а коли жестів буде недостатньо?
    • Пригадай жести, які розуміють люди в різних куточках світу.
    • Як можна дізнатися про емоції та бажання інших?
  3. Своїми емоціями можна навчитися керувати. Ось декілька вправ, які допоможуть тобі цього навчитися. Слухай і виконуй їх.

    Вправа "Малюємо почуття"

    Вправа "Мокрий песик"
  4. Кожна людина заспокоюється по-своєму. Наприклад, можна розфарбовувати розмальовку-антистрес або малювати схожі візерунки на аркуші паперу. Спробуй зробити це!
    ЗАВАНТАЖИТИ РОЗМАЛЬОВКУ

Урок завершено!

  • Яке завдання тобі найбільше хочеться показати однокласникам/однокласницям і рідним?
  • Які відкриття для себе ти зробив/зробила цього тижня?

Молодчина! Надзвичайно добре попрацював/попрацювала сьогодні! Час відпочинку. До зустрічі наступного тижня.



15.04.21р. 

Уроки 6-7. Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • робочий зошит з інформатики;
  • бланк для творчої розповіді (попроси батьків роздрукувати, якщо є можливість, або створи такий, який тобі подобається).

Привіт! Я вже чекаю на тебе ☺. Сьогодні в нас знову пригода — ми мандруватимемо музеями України під відкритим небом. Тож матимемо прогулянко-екскурсію. Чи, може, навпаки? Як гадаєш, я правильну назву придумав?

  1. Розпочнемо день із запального танцю хіп-хоп. Тобі точно сподобається!

    Супер! Можемо розпочинати навчання ☺.
  2. Відкрий робочий зошит на  сторінці 44 і виконай завдання 5.
  3. А ти був/була в аеропорту? Що там цікавого? Поділися з однокласниками/однокласницями своїми враженнями.
  4. Пригадай, люди яких професій там працюють. А як злітають і сідають літаки?
    1. Подивись на відео про те, як злітають літаки.


      pdf

      У вільний час після уроку можеш влаштувати у квартирі аеропорт — усе потрібне можна зробити з деталей конструктора, а можна створити літак із стільців (ми із Зантою гралися так — було дуже весело 😀).

    2. Наші пригоди розпочинаються — ми вже в аеропорту! У залі очікування ми побачили таке табло — відкрий підручник на сторінці 84 (завдання 4). Роздивись табло і дай відповіді на запитання.
    3. Раптом на табло перемішалася вся інформація про відправлення літаків! Поміркуй, у якій послідовності літаки мають злітати. Віднови інформацію на табло

  5. Збираючись у звичайну мандрівку, я завжди дбаю про найнеобхідніше: зручний одяг, взуття, корисну їжу та напої… А що ж потрібно для віртуальної мандрівки? Підкажи мені.
  6. Треба відпочити. Зробимо руханку "Тук — тук!".

  7. Перерва! Невдовзі вирушимо в захопливу мандрівку!
  8. Я ніяк не можу збагнути, чи можна встигнути на перерві кудись помандрувати. А як думаєш ти?

  9. Віртуальна мандрівка. https://www.youtube.com/watch?v=o1kRNXRINTY


  1. Ти вже багато знаєш про віртуальні мандрівки. Час здійснити її разом! Дій так, як написано у підручнику (завдання 5 сторінка 86).
  2. Уяви себе кореспондентом, який готує репортаж для телепрограми про побут українців 100 років тому. Який текст про відвідування української хати в музеї під відкритим небом Переяслав-Хмельницького ти написав би / написала б? Запиши його.
    ЗАВАНТАЖ БЛАНК ДЛЯ РЕПОРТАЖУ

    pdf

    Щоб текст був цікавішим, поділися в ньому своїми враженнями.

    • Свій репортаж сфотографуй і надійшли тим, хто ще не мандрував віртуально — однокласникам та однокласницям, братикам і сестричкам, бабусі чи дідусю.
  3. Завдяки інтернету ми можемо вирушити у будь-яке місце нашої планети, не виходячи з дому. Вибери місце та здійсни мандрівку.

Урок завершено!

Ти сьогодні добре попрацював/попрацювала! Час відпочити!

  • Яке завдання тобі сподобалося найбільше?
  • Чи подобається тобі вибирати завдання? Чому?
  • Розкажи рідним чи однокласникам про віртуальну подорож, яка тобі сподобалася найбільше.

З нетерпінням чекатиму на нашу зустріч завтра. Бувай ☺!



14.04.21р. 

Уроки 4-5. Як можна подорожувати, не виходячи з дому?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • робочий зошит "Я досліджую світ" (частина 2);
  • картка для творчої роботи (попроси рідних за можливості її роздрукувати);
  • кольоровий папір, ножиці, клей, нитку.

Привіт, друже чи подруго! Сьогодні наша мандрівка триває! Доки ми летимо до України, я розповім тобі, як можна мандрувати, не виходячи з дому. Здогадуєшся, що для цього треба мати?
 Розпочинаймо!

  1. Розпочни урок з руханки "Тук-тук"

    Уяви, як я виконував руханку сидячи!
  2. Імунітет… Імунітет… Чому всі так багато зараз про нього говорять? І як його підвищити? А може, ти мені в цьому допоможеш? Подивись мультфільм і дай відповідь на це запитання.

  3. Пам'ятаєш наші вправи, які тренують і тіло, й мозок водночас? Вмощуйся зручненько. Дивись і повторюй їх! Можеш запросити своїх рідних, їм теж буде корисно.

  4. У посольстві ми дізналися, що в Україні навесні святкують Великдень. Як це свято відзначають у твоїй родині? Напиши або намалюй — можеш використати вже готову картку або ж зробити власний малюнок.
    ЗАВАНТАЖИТИ КАРТКУ ДЛЯ ТВОРЧОЇ РОБОТИ
    • За бажання можеш сфотографувати роботу й надіслати своїй вчительці / своєму вчителю.
  5. Я чув, що ти з Мішковинкою вже подорожував/подорожувала, не виходячи з дому. Цікаво було? Продовжимо! Відкрий підручник на сторінці 85 і виконай завдання 2.

    РОЗПОЧНИ ПОДОРОЖ МУЗЕЄМ ПИСАНКИ
  6. Перерва! Відпочиваємо 15 хвилин.
  7. Відкрий робочий зошит на сторінці 45 і виконай завдання 1. Обведи танспорт , на якому можна далеко подорожувати.
  8. Ти сьогодні довго працював/працювала за комп'ютером — треба зробити гімнастику для очей.

  9. Писанки — це великодні яйця зі складними візерунками, розмальовані за допомогою воску та рідких фарб. Кожен символ на них має значення, тож писанка — ніби вітальна листівка із зашифрованими в її візерунку побажаннями. Роздивись, що означають символи на писанках.
    • Роздивися зображення писанок і розгадай, які побажання в них закодовані.
  10. Відкрий підручник на сторінці 85 і виконай завдання 3.

    Під час роботи можеш послухати пісню.

    • Як ти використаєш писанку для прикрашання кімнати?
  11. Відкрий робочий зошит на сторінці 46 і виконай завдання 3-4.

Урок завершено!

Ти сьогодні добре попрацював/попрацювала! Час відпочити!

  • Розкажи рідним, які завдання ти сьогодні вибрав/вибрала.
  • А яке завдання тобі сподобалося найбільше?
  • Чи подобається тобі вибирати завдання? Чому?

До зустрічі завтра! До нових пригод!


09.04.21р. 

Урок 8. Як мандрують птахи?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • картон, ножиці, кольоровий папір, клей.

Вітаю! Ось і настав наш останній цього тижня урок ☺. Це мандрівний урок, адже говоритимемо про шлях, який птахи долають, повертаючись із вирію додому. 

  1. Розпочнімо з руханки "Весело нам", щоб упродовж цього дня в нас був гарний настрій. 
  2. Ти, певно, вже багато знаєш про птахів. Коли я уважний, я впізнаю голоси всіх пташок своєї місцевості. А ти так зможеш? Спробуй!

  1. Відкрий підручник на сторінці 81 і виконай завдання 1.
  2. Я пригадав, що деяких пташок я бачу у своїй країні тоді, коли в тебе зима. Виконай завдання і скажи, яких пташок я маю на увазі.
    • Чому ж не всі пташки не зимують на Батьківщині?
  3. Відпочинок! Порухаймося, як пінгвіни!
    • Пригадай, де живуть ці милі птахи.
    • Чим вони особливі?
    • Які ще птахи мають таку особливість?
  4. Зараз я покажу тобі те, чого ти ще ніколи не бачив / не бачила на власні очі — ми полетимо поряд із птахами!

    • Що тебе здивувало? Що вразило?
    • Придивись, чи однаково рухаються різні птахи. Будь спостережливим/спостережливою!
    • Як ти гадаєш, про що думає пташка, коли летить із вирію додому?
  5. Яка з перелітних пташок тобі подобається найбільше? Пригадай, що ти вже знаєш про неї.
  6. А сьогодні зробимо маску пташки. Інструкція є на сторінці 81 підручника — виконай завдання 3 і 4.
    • Зроби маску та відправ маску у вайбер.

Урок завершено!

Я задоволений результатами. Сподіваюся, ти теж.

  • Можеш написати подяку всім, хто допомагав тобі з інсценізацією, і вкинути записку в "Банку щастя" ☺
  • Пригадай наші уроки цього тижня. Які завдання були легкими, а які — складними?
  • Що варто зробити, аби складне перетворилося на легке?

Попереду вихідні. Зустрінемося з тобою наступного тижня. Бувай!




08.04.21р. 

Уроки 6-7. Як рухається Земля?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • робочий зошит "Я досліджую світ" (частина 2);
  • картку для творчої роботи;
  • ліхтарик, глобус;
  • аркуш дзеркального картону, аркуш кольорового картону, кальку, прозору цупку плівку, різнокольорові намистинки, олівець, ножиці, скотч, циркуль, лінійку.

Привіт, друже чи подруго! Я радію нашій новій зустрічі. Сьогодні ми дізнаємося, як рухається наша планета. Обери 9 завдань, які ти хочеш виконати на цьому уроці.

  1. Учора ввечері тато розповів мені казку М. Салтикової-Волкович “Серце, яке вміє слухати”. А сьогодні я хочу, щоб і ти її послухав/послухала. Вмощуйся зручненько.

    Обговори з однокласниками/однокласницями такі запитання.

    • Що означає вислів “Серце, яке вміє слухати”?
    • Як навчити своє серце чути чужий біль, смуток, образу?
    • Чи може серце в людини стати “глухим”?
    • Пригадайте ситуації, у яких іншій людині потрібна допомога, і спробуйте придумати різні варіанти, як у цих випадках можна допомогти.
  2. Я щодня виконую комплекс ранкової зарядки, щоб зміцнити свій організм. Сподіваюся, що так дієш і ти! Сьогодні виконаємо вправи разом. Подивимося, у кого краще виходить. Почнімо!

    Упевнений, що в тебе все гарно вийшло, батьки замилувалися!

  3. Відкрий свій підручник на сторінці 80 і виконай завдання 7.

    • Можеш надиктувати свої запитання на диктофон у смартфоні та переслати їх однокласникам та однокласницям, а вони надішлють тобі свої відповіді 😀. Цікаво, чи знатимуть вони відповіді на твої запитання? І підготуйся відповідати на їхні запитання!
  4. Фізкультхвилинка! Уяви себе сонячною квіточкою — уважно слухай пісеньку і танцюй.

  5. Сьогодні я побачив на сайті, як один хлопчик із міста Ужгорода моделює і пояснює зміну дня і ночі за допомогою глобуса та лампи. Подивись це відео та спробуй повторити це самостійно.

    Якщо у тебе вдома немає глобуса — не засмучуйся! Ти можеш замінити глобус м’ячем або яблуком! Проекспериментуй!

    • Можеш записати відео й поділитися ним зі своїми однокласниками та однокласницями чи вчителькою/вчителем. Їм буде цікаво!
  6. Відкрий свій підручник на сторінці 80 і виконай завдання 8.
  7. Думаю, ти зрозумів/зрозуміла, чому день змінює ніч, і зможеш легко виконати завдання 3 на сторінці 42 робочого зошита.
  8. Перерва! Можеш з’їсти яблуко й показати рідним, як рухається Земля навколо Сонця. Цікаво, хто з вас буде Сонцем, а хто — Землею?
  9. Подивись мультфільм, у якому винахідливі фіксики виконують дослід із глобусом, і дай відповідь на моє запитання.

  10. Яку пору року ти любиш найбільше? Чому? Запиши свої міркування. Можеш завантажити картку для творчої роботи, на якій виконував це завдання я, а можеш пофантазувати й намалювати свою.
    ЗАВАНТАЖИТИ КАРТКУ
    • Цікаво, а яку пору року найбільше люблять твої однокласниці та однокласники. Поміркуй, як ти можеш про це довідатися зараз.
  11. Нещодавно я прочитав у моєму улюбленому журналі “Джміль”, як виготовити цікаву іграшку — калейдоскоп. Я наповнив його кольорами улюбленої пори року й тепер можу насолоджуватися чудовими візерунками. Завантаж статтю, уважно прочитай і дій!
    ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ КАЛЕЙДОСКОПА
  12. Ми вже багато з тобою зробили! А тепер перевіримо, чи уважними ми з тобою були. Виконаємо завдання 10 з підручника на сторінці 80.
    • Поміркуй, як ти можеш перевірити свою відповідь. Існує кілька варіантів!

Урок завершено!

  • Що сьогодні було нового?
  • Презентуй калейдоскоп своїм рідним.
  • Придумай танок Землі навколо Сонця і станцюй у вільний час.

Чекатиму на тебе завтра. Бувай!



07.04.21р.
 Уроки 4-5. Що може рухатися?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
  • робочий зошит "Я досліджую світ" (частина 2);
  • картку для визначення часу за годинником;
  • скляну банку, маркер, кольорові стрічки, цупкий папір, ножиці.

Привіт, друже чи подруго! Я радію нашій новій зустрічі. Сподіваюся, тобі зі мною цікаво й весело. Тоді починаймо! Сьогодні я розповім тобі, як розмовляв на відстані зі своїми родичами в далекій країні. 

  1. Зараз підкажу тобі, як зробити приємний сюрприз для всієї родини. В одній телепередачі я побачив, як зробити банку щастя. Дивись, яка вона гарна.

    Я зробив таку поробку для своєї родини Хоботовичів — усі були в захваті. Сподіваюся, твоїм рідним також сподобається. Можеш пофантазувати й прикрасити її на свій смак.

    • Як гадаєш, що у банці щастя?

    Відкрию тобі таємницю банки — у ній папірчики, на яких записані всі приємні події:

    • виконав домашнє завдання без нагадувань мами;
    • помив за собою тарілку;
    • погралися родиною у “Твістер”;
    • сестричка розповіла казку;
    • сонечко лагідно засвітило після дощу.

    Робити такі записочки можуть усі члени родини.

    Коли банка наповниться, зберіться всією сім’єю і відкрийте її — записочки допоможуть згадати всі приємні моменти!

    Я вже відчуваю, як чудово це буде!

  2. Я тобі вчора розповідав, що найбільше люблю рух. Ми, слони, — величезні тварини. Як гадаєш, чи можемо ми стрімко рухатися? А тепер подивись, як поводяться слони у природі.
    • Уяви себе дослідником дикої природи і розкажи, що ти зараз побачив/побачила. Пізніше можеш розповісти своїм рідним. Напевно, вони ніколи не бачили слонів у природі.
    • Минулого уроку я розповідав, як ми спілкувалися зі своїми родичами з України через скайп. Це означає, що інформація теж вміє рухатися? А ти як вважаєш?

  1. Фізкультхвилинка “Бедрик”. Покажи як рухається комашка.
    • Пригадай, що і як саме рухалося в мультику.
  2. Пригадай, чи доводилося тобі коли-небудь чути слово “комунікація”. У яких ситуаціях?

    Комунікація — це спілкування людей за допомогою мовлення, жестів тощо. Мета комунікації — обмін інформацією, тобто передавання та отримання інформації.

    • Подивись на малюнки й розкажи, як відбувається комунікація в ситуаціях, що зображені.
    • Наведи власні приклади комунікації.
    • Які способи комунікації ти використовуєш під час карантину найчастіше? Чому?
  3. Перерва! Стеж за годинником — відпочинок рівно 15 хвилин!
  4. Продовжимо! Пригадай свою перерву. З ким і як ти комунікував/комунікувала?
  5. Відкрий робочий зошит “Я досліджую світ” на сторінці 41. Виконай письмово завдання 2.

    Якщо в тебе немає зошита, виконай це завдання у звичайному зошиті або на аркуші паперу.

    • Поміркуй, як діяти, щоб спілкування в інтернеті було безпечним.
  6. Чи спілкувався/спілкувалася ти коли-небудь по скайпу? Поміркуй, що для цього потрібно. Роздивись схему в завданні 3 на сторінці 79 підручника.
    • Чим таке спілкування відрізняється від звичайного?
    • Виконай завдання 4 на тій самій сторінці підручника. Якщо тобі буде складно відповісти на запитання, скористайся моєю підказкою, або після уроку звернися до рідних: вони завжди допоможуть. Тільки не забудь це зробити: я вважаю, що всі справи завжди треба доводити до кінця!

  1. Які ще способи спілкування на відстані ти знаєш? Якими користуються члени твоєї родини?

  1. Я трохи втомився! Треба порухатися. Нумо разом!

  2. А ти вже добре вмієш визначати час за годинником? Під час карантину ти можеш ці вміння розвинути ще краще, тому раджу подивитися це відео.
  3. Можеш іще потренуватися — візьми картку для визначення часу за годинником і намалюй стрілочки.
    ЗАВАНТАЖИТИ КАРТКУ
  4. Переходимо на другий рівень складності! Виконай завдання 6 на сторінці 79 підручника.

Урок завершено!

  • Підсумуй, чого ти навчився/навчилася.
  • Про що ти хочеш дізнатися більше? Як саме діятимеш?

Чекатиму на тебе завтра. Бувай!

06.04.21р. 
  1. На завершення виконай онлайн-завдання про дорослих тварин і їхніх дитинчат.
    • Як твої успіхи?
    • Чи були якісь труднощі під час виконання завдань? Чому?
    • Поміркуй, що слід зробити, аби уникнути цих труднощів наступного разу.

Урок завершено!





31.03.2021р. 
  1. Час порухатися! Уяви, що ти на прогулянці. Фізкультхвилинку розпочинаймо!
  2. Подивися мультфільм "Подарунок".

    Поміркуй над такими запитаннями:
    • Що робив хлопчик на початку мультфільму?
    • Який у нього був настрій? Як ти вважаєш, чому?
    • Який подарунок зробила мама своєму синові?
    • Чи зрадів хлопчик подарункові після того, як розкрив коробку? Як ти гадаєш, чому?
    • А який настрій був у цуценяти?
    • Чи обмежувала песика його фізична вада?
    • Як ти вважаєш, чого навчився хлопчик у свого нового друга?
  3. Подивись на відео, як працює песик-поводир.

    • Як упізнати песика-поводиря на вулиці?
    • Чому людині потрібна допомога песика? Як вона почуватиметься без нього?
    • Чи можна назвати песика-поводиря очима людини, яку він веде?
    • Як поводиться песик?
    • Чому інші люди пропускають песика-поводиря, куди б він не йшов?
    • Чи бачив/бачила ти таких песиків на вулиці? Розкажи про свої враження.
    • Як треба поводитися, коли поряд йде такий песик?
  4. Час відпочити! Перерва! Стеж за часом — за 15 хвилин чекаю на тебе!
  5. Я помітила, що під час перерви я весь час щось робила — випила водички, з'їла печивко, пострибала та покрутилася під музику. А що робив/робила ти? Чи сидів/сиділа ти весь час на місці?
    Скажу тобі по секрету: я чула, як Коко Лакі казала, що відпочивати треба сидячи на лавочці під парасолькою. То це ж нецікаво!!! Так не відпочинеш! Моя бабуся каже

    “Зміна діяльності — найкращий відпочинок”

    • Поміркуй, що бабуся має на увазі.
    • Як, на твою думку, можна гарно відпочити?
  6. Виконай завдання 2 на сторінці 71 підручника.
    • Як ти уявляєш автополив для рослин?
    • Чому назва саме така? (Для відповіді уважно прочитай слово та поміркуй, із який двох слів-частинок воно складається.)

    Вода крапельками поступово входить у ґрунт і рослина отримує вологу.

    А тепер розв'язуй задачку! Зосередься, і в тебе точно все чудово вийде!
    • Поміркуй, як перевірити відповідь.

  1. Я дуже люблю рослини, які вирощує у своїх вазонах бабуся. Яких тут тільки нема… Та, на жаль, назви в них складні якісь… ніяк не запам'ятаю.
    • А в тебе є кімнатні рослини?
    • Чи знаєш їхні назви?
      Можеш подивитися відеопрезентацію і пригадати назви кімнатних рослин. 
    • Які з цих рослин є у тебе вдома? А пригадай, які ростуть у класі.
    • Якщо тобі ще не відомі назви всіх рослин у квартирі, поміркуй, як їх можна дізнатися.
    • Намалюй одну з рослин і запиши, як її треба доглядати.
    • Згодом ти можеш скласти альбом кімнатних рослин!
  2. Наталя розповіла, що кімнатні рослини потребують правильного догляду, і склала поради. Прочитай їх.

    Як доглядати за кімнатними рослинами?
    • Обережно розпушуй ґрунт, щоб коріння краще отримувало воду й повітря.
    • Поливай рослинку водою кімнатної температури.
    • Рослини дихають за допомогою листя, тому протирай його чистою губкою чи шматочком тканини, змоченим у теплій воді.
    • Обережно звільняй рослини від сухого листя й квітів.

    Лайфхаки щодо догляду за кімнатними рослинами:
    • Чи все тобі було знайомим?
    • Занотуй поради, які почув/почула вперше. Які рослини у твоїй квартирі потребують такого догляду?
    • Пригадай або дізнайся, чи за всіма кімнатними рослинами догляд однаковий. Як гадаєш, чому так виходить?
    А ще дівчинка вважає, що рослинки відчувають нашу любов до них. Тому можеш із ними лагідно поговорити, похвалити за вроду і подякувати за пишний цвіт ☺.
  3. Виконай практичну роботу: з дозволу рідних обери будь-яку кімнатну рослину. Доглядай її, як радить Наталя. Можливо, твої рідні мають й інші поради для догляду за кімнатними рослинами — не нехтуй ними!
  4. Уяви, що твоя кімнатна рослина розповіла тобі свою історію. Якою вона була б? Запиши цю історію. Можеш використати бланк або ж створити свій.
    • Прочитай історію своїм рідним або друзям чи однокласникам/однокласницям, а вони прочитають тобі свої. Усім буде дуже цікаво!
    • Поміркуй, як здійснити цей задум. Які пристрої тобі для цього потрібні?
    • Можеш сфотографувати роботу і надіслати вчительці — нехай прочитає і порадіє твоїм успіхам ☺.

Урок завершено!

Мені сподобався наш  урок, і моїм кімнатним рослинкам — теж. Вони дякують мені!!

  • А які твої враження?
  • Поміркуй, як кімнатні рослини можуть подякувати нам. А ми їм?
  • Що тобі ще цікаво дізнатися про кімнатні рослини? Як ти здійсниш цей задум?

Буду з нетерпінням очікувати на нашу зустріч завтра. До побачення! До завтра!



19.01

Тема: ПРО ЩО РОЗПОВІДАЮТЬ НАМ ПАМ’ЯТКИ ПРИРОДИ ТА КУЛЬТУРИ?


Сьогодні ми поговоримо про культурну спадщину нашого народу. Ти дізнаєшся, про що нам розповідають пам’ятки природи та культури. Дослідиш, які пам’ятки культури та природи є навколо тебе.

Підготуй до уроку:

  • підручник;
  • зошит;
  • ручку;
  • кольорові олівці.
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РУХАНКА

 

Почни урок з музичної фізкультхвилинки “Україно, ми твоя надія!”.

КРОК 2. ПРИГАДАЙ, ЩО ЗНАЄШ

1

Розпочнімо урок із вікторини. Що ти знаєш про свою країну?

Вікторина “Що я знаю про Україну”

2

Щоб добре зрозуміти зміст теми, ти маєш з’ясувати значення 

слів “культура” і “спадщина”. Пропоную звернутись до

 словника (Завантаж роздруківку “Словник”).

ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

КРОК 3. АРХІТЕКТУРНІ ПАМ’ЯТКИ УКРАЇНИ

1

Розширення знань про історичні архітектурні пам’ятки

 України

Переглянь фільм “Архітектурні, історичні пам’ятки України”.


Поміркуй:

  • У чому цінність цих об’єктів?
  • Чи можна визначити їх вартість?
  • Про що розповідають нам ці пам’ятки культури?

Можеш обговорити ці запитання по телефону з друзями.

2

Розгорни підручник на с. 13. Виконай завдання 1 і 2Усно).

3

Розглянь українські гривні (Завантаж презентацію 

Зображення пам’яток культурної спадщини на 

національній валюті України”).

  • Прочитай, які культурні пам’ятки на них зображено.
  • Як думаєш, чому їх зобразили на цінних паперах України? 
  • Вислови свої припущення.
ЗАВАНТАЖ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

КРОК 4. РУХЛИВИЙ ВІДПОЧИНОК

 

Настав час відпочити. Порухайся під веселу музику.

КРОК 5. ПРИРОДНІ ПАМ’ЯТКИ УКРАЇНИ

 

Окрім пам’яток культури, в Україні існують і природні пам’ятки.

 Переглянь відео, і ти дізнаєшся про сім природних чудес 

України.

  • Як думаєш, чому ці об’єкти природи є пам’ятками?
  • Чим вони відрізняються від пам’яток культури?

КРОК 6. ПОДОРОЖ ДО ДУБА-ВЕЛЕТНЯ

1

Розгорни підручник на с. 14 і прочитай завдання 4.

Розглянь фото старого дуба, який росте в Києві. Цим деревом 

зацікавився Захар.

  • Як думаєш, чому?

2

Розглянь скріншот Google карти на с. 14 у завданні 5

за допомогою якої Захар із бабусею дісталися до парку.

  • Досліди, у який день вони приїхали до Києва.
  • Скільки коштує квиток?
  • За якою адресою розташований парк, у якому росте 
  • старовинний дуб?
  • Яким громадським транспортом діставалися Захар і бабуся
  •  до парку?

3

Виконай завдання 1.

Обміняйтеся своїми історіями з однокласниками / 

однокласницями. Зателефонуй їм і прочитай свою історію, 

яку міг би розповісти дуб. Послухай історії, які написали твої 

однокласники та однокласниці.

4

Візьми кольорові олівці та аркуш паперу. Намалюй дуб, 

склади та запиши на цьому аркуші сенкан про нього (за бажанням).

Пригадай, як пишеться сенкан (Завантаж роздруківку 

Алгоритм написання сенкана”).

Можеш поділитися своїм сенканом з учителем, батьками 

або друзями.

ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

КРОК 7. ДОСЛІДЖУЄМО ВСЕ НАВКОЛО

1

В Україні ростуть іще дуже старі дерева, які є природними 

пам’ятками. Переглянь відео й дізнайся, що це за дерева,

 скільки їм років і де вони ростуть.

  • Досліди, які старі дерева є у твоєму місті чи селищі.

2

А ти хочеш бути дослідником?

Тоді досліди, які пам’ятки культури та природи є навколо тебе. 

Виконай завдання 2 в зошит. Запиши результати дослідження 

в таблицю. Попроси своїх рідних допомогти тобі. 

Також можеш звернутися по допомогу до своєї вчительки / свого вчителя та однокласників / однокласниць.

КРОК 8. ПІДСУМОК УРОКУ

 

Рефлексія.

  • Чи цікаво тобі було сьогодні на уроці?
  • Чи хотілося б тобі поділитися з ким-небудь інформацією, 
  • яку дістав / дістала на уроці?
  • Про що б ти розповів / розповіла?



 

18.01

Тема: Цінності. Пригода 2. Хто розумніший? (за оповіданням Олени Лободи).

УРОК 1. ЯК ВИПРАВЛЯТИ СВОЇ ПОМИЛКИ


Сьогодні ми продовжимо ознайомлюватися з творами Олени Лободи. Попереду на нас чекає ще одна цікава історія, яка сталася із Захаром.

Підготуй до уроку:

  • підручник;
  • зошит;
  • ручку;
  • кольорові олівці.
РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РУХАНКА

 

Розпочни урок з руханки “А ти готовий?”.

Повторюй рухи артистів або вигадуй власні. Можеш

 записати своє виконання руханки на відео та 

показати однокласникам у Вайбер-групі. Цікаво, які рухи 

придумали інші діти?

КРОК 2. ЧИТАЄМО ТА РОЗМІРКОВУЄМО

1

Прочитай пригоду другу “Хто розумніший?” (див. підручник на

 с. 12).

Читаючи, ти можеш натрапити на слова, значення, яких тобі 

невідоме. Пропоную тобі ознайомитися з цими словами.

Стетоскоп — прилад для вислуховування шумів внутрішніх органів людини: легенів, бронхів, серця тощо.

2

Усно дай відповіді на запитання за змістом прочитаного 

у підручнику на с. 12.

3

Перевір, чи уважно ти читав / читала. Виконай завдання 1  на с. 6.

4

Виконай завдання 2 на с. 6. Чи сподобалася тобі ця пригода? 

Намалюй відповідний смайлик.

Щоб тобі легко було намалювати смайл аби показати свої емоції,

 завантаж роздруківку “Смайли.

Подумай, які емоції відображають намальовані смайли. 

Обери той, що відповідає твоїм емоціям і намалюй його в зошиті.

ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

КРОК 3. ЗАНУРЮЄМОСЯ У ЗМІСТ ПРОЧИТАНОГО

1

Цікаво про гору Еверест.

Евере́ст — найвища гора Землі, розташована в Гімалаях на кордоні Китаю і Непалу.

На Евересті дуже суворі умови. У січні, найхолоднішому місяці, температура на вершині в середньому становить -36°C і може опускатися до -60°C. У липні, найтеплішому місяці, середня температура становить -19°C і постійно тримається нижче нуля.

Попри це на Евересті вже побувало понад 3 000 людей. Уявляєш, як складно зійти на цю гору? На Еверест мріють піднятися всі професійні альпіністи, втім, далеко не кожному це до снаги.

У тебе є унікальна можливість подивитися на гору Еверест у короткому відео.


Стелла Шабліовська на вершині Евересту

2

Ланцюжок цікавинок.

  • Пригадай, що ще ти знаєш цікавого.
  • Чи варто цим пишатися? Чому?
  • А як краще говорити про такі цікавинки з однокласниками? Друзями? Батьками?

Влаштуйте з однокласниками ланцюжок цікавинок: протягом тижня щодня по черзі розповідайте всім про якусь цікавинку. Поміркуйте разом, як краще організувати такий ланцюжок.

КРОК 4. РУХЛИВИЙ ВІДПОЧИНОК

 

Настав час відпочити. Порухайся під веселу музику.

Вигадуй власні рухи!

КРОК 5. ОБГОВОРЮЄМО ПРОЧИТАНЕ

1

Відтворення подій.

Пригадай події, про які йдеться у прочитаному уривку. Поділи текст на три частини. Дай назву кожній частині. Зроби малюнковий переказ: розташуй власні ілюстрації до частин уривка у правильній послідовності. Над кожною частиною напиши назви.

Сфотографуй свій малюнковий переказ і поділись із однокласниками / однокласницями у Вайбер-групі. У тебе також буде гарна нагода переглянути малюнки друзів.

Завантаж роздруківку “Шаблон для малюнкового переказу або розділи аркуш за зразком.

ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

2

Виконай завдання 3 в зошиті і з’ясуй, у яких родинах 

взаємоповага є цінністю, а в яких — ні? 

Наклей відповідні смайли (із вкладки зошита) біля малюнків(за бажанням).

  • Подумай, у чому полягає цінність сім’ї.

Прочитай

3

Виконай завдання. Утвори пари слів.

З’єднай прикметники з іменниками, утвори пари слів.

Прочитай значення цих слів (Завантаж роздруківку “Словник”).

ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

КРОК 6. МІЙ РІД

 

А чи знаєш ти свій рід?

Якщо ти прослідкуєш шлях від себе до твоїх прабабусь і прадідів, то побачиш свій родовід.

Прадідусі та прабабусі — це коріння.
Бабусі з дідусями — стовбури.
Батьки — гілочки.
А ви — листочки.

Попроси батьків, щоб вони допомогли тобі скласти твоє родовідне дерево.

(Завантаж роздруківку “Родинне дерево або намалюй дерево своєї родини.)

ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

КРОК 7. ПІДСУМОК УРОКУ

 

Рефлексія.

  • Що сьогодні для тебе було новим, а що вже було відомо?
  • Що тобі найбільше сподобалося робити?
  • Що ти хочеш обговорити з батьками, а що — з однокласниками / однокласницями?

Послухай пісню про родину у виконанні Христини Яцук.

Пригадай, які ще пісні про родину ти знаєш. Поміркуй, чому створено так багато пісень про родину.


15.01

Тема: Що  впливає на здоров я та самопочуття?




Сьогодні ти дізнаєшся, що впливає на здоров’я та самопочуття людини.

Підготуй до уроку:

  • підручник;
  • зошит;
  • ручку;
  • кольорові олівці.

А ще тобі треба приготувати сімейний фотоальбом.

РОЗПОЧНІМО

КРОК 1. РУХАНКА

 

Розпочни урок з руханки “А ти готовий?”

КРОК 2. ГОРТАЄМО РОДИННИЙ ФОТОАЛЬБОМ

 

Пригадай матеріал попереднього уроку. Виконай завдання 6 у підручнику на с. 10.

  • Погортай фотоальбом твоєї родини. Чи є в ньому схожі фотографії? Спробуй їх відшукати.
  • Пригадай, коли ви робили ці фото? Можеш запитати в рідних.
  • Разом із рідними поміркуйте і сформулюйте, що для вас є найголовнішими сімейними цінностями.

КРОК 3. ЧОМУ ЗДОРОВ’Я ВАЖЛИВЕ?

1

Побудуй асоціативний кущ.

У кожній сім’ї дбають про здоров’я кожного члена родини. Які асоціації у тебе виникають, коли чуєш слово ЗДОРОВ’Я?

Побудуй асоціативний кущ (Завантаж роздруківку “Асоціативний кущ”) або намалюй схему на окремому аркуші. Використовуй кольорові олівці, фломастери, крейдочки — усе, що хочеш!

Сфотографуй свою роботу і надішли вчительці: їй буде приємно! А ще поговори про цінності з однокласниками та однокласницями по телефону. Можете надіслати одне одному свої роботи.

ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

2

Вправа “Віднови рядки вірша” (Завантаж роздруківку “Віднови рядки вірша”).

Прочитай виразно вірш Наталі Гуркіної “Щоб здоров’я добре мати”, віднови його, усно додавши потрібні слова.

  • Пригадай, які з цих порад виконуєш ти. До яких іще порад ти прислухаєшся?
  • Які спортивні ігри ти любиш?
  • А чи знаєш, які спортивні ігри люблять твої однокласники та однокласниці?
  • Зателефонуй своїм однокласникам / однокласницям. Дізнайся, у які ігри люблять грати вони.
  • Проаналізуй, яким іграм віддають перевагу твої однокласники та однокласниці. Чи збігаються твої уподобання із чиїмись?
ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

3

Вправа “Віднови прислів’я”.

Склади прислів’я з частинок. Поміркуй з однокласниками та однокласницями над їх змістом. Як це краще зробити?

КРОК 4. НОВА СПОРТИВНА ГРА

1

Математична розмальовка (Завантаж роздруківку “Математична розмальовка”).

  • Яку гру зображено на малюнку? Чи вмієш ти в неї грати?
  • Скільки дітей грає в теніс?
  • Розв’яжи приклади та розфарбуй розмальовку.
ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

2

Подивись на відео, як грають у настільний теніс.

  • Поміркуй, які риси характеру потрібні спортсменам.
  • Чи захотілося тобі спробувати пограти в настільний теніс? Чому?

КРОК 5. РУХЛИВИЙ ВІДПОЧИНОК

 

А тепер відпочинь — порухайся під веселу музику.

КРОК 6. ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ НАШ НАСТРІЙ?

1

Робота над мнемотаблицею (Завантаж роздруківку “Мнемотаблиця”).

  • Пригадай за схемою (мнемотаблицею), як змінювався настрій Захара — головного героя оповідання Олени Лободи “Мрія”. Як думаєш, чому настрій так змінювався?
  • Чи часто змінюється твій настрій?
  • Від чого це залежить?
ЗАВАНТАЖ РОЗДРУКІВКУ

2

Розглянь комікс у підручнику на с. 11. Довідайся, як мати гарний настрій зранку.

Можеш завантажити комікс за посиланням:

ЗАВАНТАЖ КОМІКС

Обговори комікс з однокласниками та однокласницями по телефону.

  • Чому дівчинка не хотіла спати? Чи мала рацію її мама? Чому?
  • Як ви гадаєте, про що була книжка? Як ви дізналися про це?
  • Які наслідки мав учинок дівчинки? Чи гарні сни їй снилися? Чому ви так вважаєте?
  • Чи правильно повівся хлопчик? Чому він міцно й солодко спав?
  • Як гадаєте, яким видався день дівчинки і хлопчика? Чи тільки собі зіпсувала настрій дівчинка? Чому важливо мати гарний настрій?
  • Чи погано, що дівчинка захопилася книжкою?
  • Можливо, варто було читати перед сном щось інше? Чому?
  • Що гарного, а що поганого в тому, що дівчинка читала книжку на ніч?
  • Що варто робити, аби швидко заснути?
  • Що робите ви, коли захоплюєтеся чимось і не можете зосередитися на потрібній справі?

Уci дні минають по-різному, а завершуються однаково — ми лягаємо у свої ліжка й засинаємо. І в цей час із нами можуть трапитися найдивовижніші пригоди, бо світ снів загадковий і чарівний. А надто в останню ніч року.

КРОК 7. ЧАРІВНІ СНИ

1

Робота над сюжетною картиною.

Домовся з однокласниками та однокласницями обговорити по телефону сюжетну картину й зателефонуй їм. Обговоріть картину, використовуючи запитання.

ЗАВАНТАЖ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
  • Як гадаєте, чи звичайну ніч зображено на картині? Чому ви так вирішили?
  • Розгляньте ялинку на обкладинці. Якими іграшками вона оздоблена?
  • Полічіть, яких найбільше. А яких найменше?
  • Чи додали б ви якісь прикраси?
  • З яким настроєм заснули діти? Що про це свідчить?
  • Що сниться дітям? А що бачать у своїх снах іграшки?
  • Чому малята бачать саме такі сновидіння?

Якщо ти бажаєш більше дізнатися про сни дітей, прочитай про картину, що на обкладинці дитячого журналу “Джміль”, за посиланням.

2

Творча робота.

Пригадай один зі своїх приємних снів і намалюй його. Запропонуй однокласникам поділитися своїми малюнками у Вайбер-групі.

КРОК 8. ПІДСУМОК

 

Рефлексія.

  • Що сьогодні для тебе стало новим, а що вже було відомо?
  • Яке завдання тобі найбільше сподобалося?
  • Що ти хочеш обговорити з рідними, а що — з однокласниками та однокласницями?

Якщо тобі цікаво, від чого в людини може з’явитися втома, тоді прочитай про це на сторінках дитячого журналу “Джміль”.



12 січня 

Тема: Цінності. Пригода 1. Мрія (за оповіданням Олени Лободи).

- Сьогодні ми прочитаємо першу пригоду “Мрія” за оповіданням Олени Лободи й познайомимося з хлопчиком Захаром. Ми дізнаємося, яка мрія була в Захара та чи здійснилася вона. А про що мрієш ти?

Підготуй до уроку:

  • підручник;
  • ручку;
  • кольорові олівці.
КРОК 1. РУХАНКА




КРОК 2. МРІЯ ЗАХАРКА

1. Прочитай уривок з оповідання Олени Лободи “Мрія” у підручнику на с. 6.



2. Дай усно відповіді на запитання за змістом тексту. А щоб було цікавіше, обговоріть ці запитання з однокласниками та однокласницями по телефону.

Запитання:

- Про що мріяв головний герой оповідання Олени Лободи?
- Що робив Захар для здійснення своєї мрії? Відшукай у тексті оповідання відповідні фрази і прочитай їх.
- Чи можна сказати, що в родині Захара всі піклуються одне про одного? Обґрунтуй свою думку.
- Чому хлопчик не зміг купити машинку за зібрані гроші? Розкажи про це своїм рідним чи друзям.
- Подумай, чим може бути цінна машинка для хлопчика?
- Запиши або запам’ятай свої найцікавіші думки. Поговори з однокласниками та однокласницями по телефону й дізнайся, які ідеї виникли в них. Порівняйте ваші ідеї.

3. Настав час відпочити. Порухайся під веселу пісню “Треба мріяти завжди”. Можеш вигадувати свої рухи!

Трохи відпочинь і продовжимо!

Людина не може жити без мрії. Усі про щось мріють. І ці мрії дуже різні. Хтось мріє відпочити на морі, хтось — про нову ляльку, хтось мріє навчитися малювати, а деякі навіть мріють навчитися літати, як птахи.


Про що мрієте ви?

Поговори з однокласниками та однокласницями по телефону. Обговоріть, про що мріють вони. Чи є ще в когось така сама мрія, як у тебе?

КРОК 5. ГРОШІ — ЦЕ ЦІНІСТЬ?

1

А зараз ти дізнаєшся, звідки взялися гроші. 

Переглянь цікавий фільм.

  • Що тебе вразило?
  • Чи на всі запитання вдалося отримати відповіді?
  • Поміркуй, як можна дізнатися про гроші більше.


2

Гра “Зазирни у скарбничку”.

У скарбничці Захара лежать гроші. Порахуй, скільки їх там. 

Скільки ще треба назбирати хлопчику, щоб купити іграшку 

за 100 грн?

Пропоную тобі розглянути два варіанти розв’язання цієї 

життєвої ситуації.

  1. Виконай завдання 3 у підручнику на с. 7.

  1. Якщо складно, розглянь інший варіант цього завдання. Полічи, скільки грошей у скарбничці Захарка.

Ти молодець! Гарно вмієш рахувати!

  • Як гадаєш, у чому цінність грошей? Обговори це з однокласниками та однокласницями по телефону.
  • Чи є в тебе своя скарбничка?


КРОК 6. МОЯ СКАРБНИЧКА

1

Пропоную тобі зробити власну скарбничку своїми руками й почати відкладати 

в неї заощаджені гроші на свою мрію.

Можеш скористатися порадами у завданні 1 на с. 7 підручника

А можеш виготовити іншу скарбничку.

Підготуй: пластикову пляшку, ножиці, клей, кольоровий папір, 

чотири кришечки від пластикових пляшок, рожевий маркер чи фломастер.

https://www.youtube.com/watch?v=25ahDcpIvME

Якщо тобі щось не вдається, звернися по допомогу до родичів.

Вітаю тебе! Твоя скарбничка готова!

Тож починай збирати в неї гроші на свою мрію.

  • Вислови свої ідеї, як можна відкладати кошти у скарбничку.


2

Я думаю, що у вас із однокласниками та однокласницями є група у Вайбері.

 Сфотографуй свою скарбничку і завантаж фото у Вайбер-групу.

 Обміняйтеся фото й дізнайтеся, які у вас скарбнички.

КРОК 7. ПІДСУМОК

 

Пропоную завершити урок, послухавши пісню Лесі Горової “Дитячі мрії”.

  • Які почуття викликала ця пісня?

Бажаю тобі гарного настрою! Нехай усі твої мрії здійснюються! До зустрічі!




11 січня 2021р.

Тема: Цінності. Сучасна дитяча письменниця Олена Лобода та її збірка оповідань "Найкращий подарунок у світі". Пригода 1. Мрія.

1. Вітаю!

Сьогодні ми познайомимося із сучасною українською письменницею Оленою Лободою, яка написала збірку оповідань “Найкращий подарунок у світі”.

Підготуй до уроку:

  • підручник;
  • ручку;
  • кольорові олівці.

 

Розпочни урок з руханки “А ти готовий?”

https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A








2. Розгадай кросворд і дізнаєшся тему місяця.https://learningapps.org/watch?app=16342519

Вивчаючи цю тему, ти:

  • дізнаєшся, що є цінним для тебе й для інших;
  • навчишся цінувати те, що маєш;
  • дослідиш, чи всі предмети можуть плавати у воді;
  • ознайомишся з оповіданням Олени Лободи зі збірки “Найкращий подарунок у світі”.

КРОК 3. ПОЗНАЙОМСЯ З АВТОРКОЮ

Познайомся з Оленою Лободою — авторкою збірки

 “Найкращий подарунок у світі”.

Олена Лобода — сучасна українська письменниця, яка створює цікаві книжки для дітей. 

Вони написані легко й талановито — у найкращих традиціях дитячої літератури.

  • Поглянь на книжки письменниці. Можливо, ти їх уже читав / читала?

  • Переглянь відео й дізнайся, як з’явилася книга.

    https://svitdovkola.org/2/lessons/17.1#start



5.Фізкультхвилинка. Порухайся під бадьору музику. Спробуй вигадувати власні рухи.

https://svitdovkola.org/2/lessons/17.1#start


КРОК 6. ПОЗНАЙОМСЯ З ГОЛОВНИМ ГЕРОЄМ ПЕРШОГО ОПОВІДАННЯ.

- Щоб дізнатися ім’я головного героя оповідання, вилучи літери, які повторюються двічі 

підряд і прочитай ім’я хлопчика, яке утворилося. Пригадай, з якої літери пишуть імена

 хлопчиків і дівчаток. 

                                УУППЗММАЛЛХООАДДР

- Яким ти уявляєш Захара? Намалюй за бажанням.

Прочитай! https://svitdovkola.org/files/2/lessons/17.1/Tema-05-lesson-01-rozdrukivka-01.pdf

Розглянь ( на с. 5 підручника) , як художниця зобразила цінності хлопчика Захара.

 

Вправа “Обери малюнок”

13 листопада Тема: Як діяти, якщо ти опився в небезпечній ситуації.

1. Попрацюй над коміксом.

2. Переглянь відео!https://www.youtube.com/watch?v=ilmlgHbvUFo


3. Прочитай! 
4. Зроби підсвічник з батьками.https://svitdovkola.org/2/2/media11



11 листопада
Тема: Як отримують інформацію люди з особливими потребами.

1. Переглянь мультфільм "За межами зору".https://svitdovkola.org/2/2/media9


2. Відео "Шрифт Брайля". https://svitdovkola.org/2/2/media10 

3. Обчисли.
4. 
За бажанням сфотографуй та відправ на пошту : persista1985@gmail.com


10 листопада Тема: Факти та здогадки. Магічне число сім.

1. Досліди, чи магічне число сім.






Порахуй скільки зірочок у сузір’ї.


Прочитай цікавинку!


2. 

4. Зроби за бажанням підставку для олівців. https://svitdovkola.org/2/2/media24





9 листопада

Тема: Факти та здогадки. Як виникають "сонячні зайчики?".

Переглянь відео. https://svitdovkola.org/2/2/media7


2. 
3. Виконай завдання. https://svitdovkola.org/2/2/media16
4. Прочитай!!!











Немає коментарів:

Дописати коментар

                    https://www.youtube.com/watch?v=-CvZOpoEv0w